Що включає організація заходу “під ключ” розробка концепції заходу підбір актуальних тем, складання програми залучення спікерів пошук майданчика
План організації заходу
- Починайте підготовку заздалегідь.
- Настройтесь бути гнучкими.
- Правильна команда заходи …
- Управління інформацією. …
- Готуйте план "Б" для вашого заходи …
- Репетиції перед проведенням заходи. …
- Знімайте та фотографуйте всі …
- Розширення аудиторії заходів через онлайн
Можна назвати такі основні обов'язки організатора заходів:
- Розробка концепції, написання основного, резервного сценаріїв, генерація нових ідей, пошук шляхів їхнього найкращого втілення.
- Упорядкування кошторисів, обчислення витрат, необхідні організації, проведення заходи.