Будьте активними не лише у сезон: показуйте свої роботи у соцмережах, на весільних порталах, оновлюйте сайт та блог. Створюйте інформаційний привід навколо себе. Головне — мати на увазі свою аудиторію. Якщо раптом клієнту знадобиться фотосесія, він одразу згадає про вас.
У цій категорії важливі прості, але найчастіше неочевидні правила.
- Відповідайте на повідомлення швидко. Клієнт не буде нескінченно чекати вашої відповіді. …
- Озвучуйте ціну одразу. Рекомендації про те, що спочатку потрібно розповісти про цінність, вже неактуальні. …
- Чітко відповідайте на всі запитання.
7 креативних методів залучення клієнтів для фотографа
- Акцент не на кількість, а на якість.
- Все як на долоні.
- Оффлайн все ще в моді.
- Бонуси, знижки.
- Пробник для нових клієнтів.
- Підігріваємо азартом.
- Особистий челендж