Логотип помістіть у кут банерабажано у верхній лівий. Зображення має бути релевантним та привабливим, але слідкуйте, щоб воно не затуляло інші елементи об'яви. … Будь-який банер повинен містити:
- логотип компанії;
- комерційна пропозиція;
- візуальну презентацію товару чи послуги;
- заклик до дії.
Іноді у компанії немає дизайнера, а зробити банер потрібно. Розглядаємо всі популярні сервіси, де зробити банер для креативу зможе будь-який новачок. …
- Canva.
- Фігма.
- Adobe Express.
- Desygner.
- Bannerboo.
- Fotor.
Вертикальний прямокутник 240×400 Цей формат – найпопулярніший у Росії за даними Google. Ймовірно, цей формат такий поширений, тому що такий розмір банера використовується для реклами в РСЯ.